2017.

Vuković, M., Matić, D., Kovač, A., Vuković, I., & Code, C. (2017). Extending knowledge of the public awareness of aphasia in the Balkans: Serbia and Montenegro. Disability and Rehabilitation, 39(23), 2381-2386.

link


Đuričić, G., Milošević, Z., Alempijević, Đ., Radlović, V., Medović, R., Dučić, S., & Golubović, Z. (2017). Social, clinical and radiological characteristics of physical abuse of children up to 3 years of age hospitalized in a tertiary health institution. Srpski arhiv za celokupno lekarstvo, 145(5-6), 234-238.

link

Japundža-Milisavljević, M., & Đurić-Zdravković, A. (2017). Executive functions and mathematical achievements by students with mild intellectual disabilities. Voprosy Psikhologii, 6, 43-55.

link

Soković, S., & Bejatović, S. (2017). Sodobne ideje o rehabilitaciji obsojencev: Razvoj, značilnosti in možnosti. Revija za kriminalistiko in kriminologijo, 68(1), 43-52.

link

Stanimirović, D., Jablan, B., Stojković, S., & Stamenković, M. (2017). Estimation of loneliness in students with visual impairments. Vojnosanitetski pregled, 74(11), 113-118.

link


Bošković S., Ilić-Stošović, D. i Skočić-Mihić, S. (2017). Prilagodba na studij s obzirom na neka obilјežja studenata s invaliditetom. Revija za socijalnu politiku, 24(2), 73-92.

link

Ćopić, S. i Ćopić, S. (2017). Migranti, azilanti, izbeglice: Određenje i razgraničenje osnovnih pojmova i implikacije na pravni status lica i nivo njihove zaštite. Teme, 41(1), 1-22.

link

Milojević, S., Mijalković, S. i Janković, B. (2017). Determinantna obeležja adolescentnog člana navijačke grupe. Teme, 41(1), 227-241.

link

Simonović, B., Soković, S., Mijalković, S., Novović, S., & Otašević, B. (2017). Using soccer club fans for political purposes: Case Serbia. Sport Science, 11(1), 56-61.

link


Drljan, B. i Vuković, M. (2017). Leksička raznovrsnost u narativnom diskursu dece sa specifičnim jezičkim poremećajem. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(3), 261-287.

link

Dučić, B. (2017). Relation between working memory and self-control capacity in participants with mild intellectual disability. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(1), 55-72.

link

Đorđević, M. i Glumbić, N. (2017). Procedura uvođenja vizuelnih rasporeda kod učenika sa poremećajem autističkog spektra u cilju olakšavanja tranzicionih procesa u školskom kontekstu. Nastava i vaspitanje, 66(3), 451-464.

link

Đorđević, M., Glumbić, N. i Brojčin, B. (2017). Prepoznavanje primarnih emocija u komunikaciji kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(1), 73-94.

link

Đurić-Zdravković, A., Ranković, S., Japundža-Milisavljević, M. i Gagić, S. (2017). Artikulacija glasova kod učenika s cerebralnom paralizom i intelektualnom ometenošću. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(2), 131-147.

link

Milanović Dobrota, B. i Radić Šestić, M. (2017). Radna angažovanost srednjoškolaca na praktičnoj nastavi. Nastava i vaspitanje, 66(1), 67-82.

link

Milošević, N., & Vuković, M. (2017). Rapid naming in children with specific language impairment and in children with typical language development. Journal of Special Education and Rehabilitation, 18(1–2), 42-54.

link

Pavlović, M., Žunić-Pavlović, V. i Glumbić, N. (2017). A comparison of individual qualities of resiliency of adolescents with mild intellectual disability and typically developing adolescents. Nastava i vaspitanje, 66(2), 289-304.

link

Soković, S. i Ranđelović, V. (2017). Sudovi za drogu: Iskustva alternativnog pristupa kontroli kriminaliteta narko-zavisnika. Pravni život, 599(10), 19-34.

link

Soković, S., Turanjanin, V. i Čvorović, D. (2017). Cooperation between police and public prosecutor: Law and practice in Serbia. Zbornik radova Pravnog fakulteta u Novom Sadu, 51(2), 337-352.

link

Soković, S., Turanjanin, V. i Čvorović, D. (2017). Main hearing according to the new Serbian Criminal Procedure Code: Survey in practice. Zbornik radova Pravnog fakulteta u Nišu, 66(75), 145-159.

link

Šehović, I., Petrović-Lazić, M. i Jovanović-Simić, N. (2017). Akustička i perceptivna analiza ezofagealnog i traheoezofagealnog glasa. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(3), 289-307.

link

Vasiljević-Prodanović, D. (2017). Maloletni prestupnik kao žrtva kriminala. Specijalna edukacija i rehabilitacija, 16(3), 371-388.

link

Vujanović, M. M. i Ilić-Stošović, D. D. (2017). Povezanost pola i taktilno-kinestetičke senzitivnosti sa kvalitetom pisanja učenika sa i bez teškoća u pisanju. Nastava i vaspitanje, 66(2), 305-319.

link

Vujanović, M. M., Ilić-Stošović, D. D. i Kovačić Popović, A. A. (2017). Hvat olovke i pritisak tokom pisanja kao determinante kvaliteta pisanja kod učenika razredne nastave. Pedagogija, 72(3), 279-289.

link