Увид јавности

 

Сви извештаји, реферати и радови налазе се у библиотеци Факултета.
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉА СЕ НА УВИ ЈАВНОСТИ, у времену од 25.09.2020. године до 29.09.2020. године, Извештај о завршеном мастер раду и завршен мастер рад на тему: „Повезаност коцкања и социјалне компетенције код адолесцената“, кандидата Јане Здравковић
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉА СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 17.09.2020. до 21.09.2020. године, Извештај о завршном мастер раду и завршени мастер рад на тему: Учесталост амблиопије и рефракционих аномалија код деце са инфантилном езотропијом , кандидата Милице Стаменковић.
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉА СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 17.09.2020. до 21.09.2020. године, Извештаји о завршеним мастер радовима и завршени мастер радови кандидата:
    • Инес Пашти, Способност препознавања лица код одраслих особа типичне популације
    • Симониде Милошевић, Однос пажње, инхибиције и академског постигнућа код деце млађег школског узраста
    • Катарине Чизмаш Креативност наставника као фактор успешности у раду са ученицима са интелектуалном ометеношћу
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉАЈУ СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 17.09.2020. до 21.09.2020. године, Извештаји о завршеном мастер раду и завршени мастер радови кандидата:
    • Марина Чапеља - Димензије индекса инклузивности у средњошколским установама
    • Ана Скоко Употреба асистивне технологије у образовању деце са сметњама и поремећајима у развоју
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉАЈУ СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 14.09.2020. до 18.09.2020. године, Извештаји о завршеном мастер раду и завршени мастер радови:
    • „Теорија ума код деце и одраслих са моторичким поремећајима“, кандидаткиње Невене Јаковљевић
    • „Визуомоторна интеграција код деце предшколског узраста“, кандидаткиње Снежане Љубисављевић
    • „Ставови и социјална дистанца студената према особама са инвалидитетом“, кандидаткиње Милице Ћирић
    • „Ефикасност супортивних техника код деце са сметњама у развоју“, кандидаткиње Живане Цукић
    • „Компетентност наставника и употреба асистивне технологије у настави за ученике са сметњама у развоју“, кандидаткиње Тијане Радовановић
    • „Примена теорије Лава Виготског у васпитању и образовању“, кандидаткиње Јелене Самаиловић
    • „Корелација визуомоторне интеграције и вештина читања и писања код ученика са сметњама у развоју основношколског узраста“, кандидаткиње Александре Тасић
    • „Саветовање за избор занимања и успешност ученика са сметњама у развоју после средње школе“, кандидаткиње Бојане Јовановић
    • „Ефикасност програма ране интервенције усмерене на породицу“, кандидаткиње Марије Ћелић
    • „Анализа инклузивности основних школа“, кандидаткиње Браниславе Тодић „Детерминанте социјалне партиципације особа са моторичким поремећајима“ кандидаткиње Тијане Билибија
    • „Анализа повезаности социо – демографских и неких фактора везаних за дијабетес и квалитета живота оболелих особа“, кандидаткиње Тијане Миљевић
    • „Утицај ране интервенције и третмана на психомоторни развој деце“, кандидаткиње Бојане Поповић
    • „Перцепција наставника о изради Индивидуалног образовног плана у редовним и школама за ученике са тешкоћама у развоју и инвалидитетом“, кандидаткиње Јелене Лапчевић
    • „Квалитет живота породица деце са тешкоћама у развоју“, кандидаткиње Бојане Јовановић
    • „Корелација графомоторних способности са физичким, социо-емоционалним, интелектуалним и говорно-језичким развојем код ученика првог разреда основне школе“, кандидаткиње Јелене Видојевић
    • „Утицај моторичких и когнитивних дефицита на активности свакодневног живота особа са мултиплом склерозом“, кандидаткиње Милене Павић
    • „Изазови у области ране интервенције деце са развојним сметњама и тешкоћама-стратегије и тактике“, кандидаткиње Марије Михајловић
    • „Утицај инклузивног образовања на академска постигнућа код ученика основне школе“, кандидата Николе Миленковић
    • "Мултипла склероза као феномен", кандидаткиње Нађе Стојилковић
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉАЈУ СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 14.09.2020. до 18.09.2020. године, Извештаји о завршеном мастер раду и завршени мастер радови:
    • Процена аудитивног понашања глуве и наглуве деце из перспективе сурдолога, кандидата Анастасије Пешут
    • Математичка анксиозност, кандидата Милице Јелисијевић
    • Преглед истраживања речника код глуве и наглуве деце, кандидата Кристине Милошевић
    • Функција дактилологије у развоју језика код глувих и наглувих ученика, кандидата Наташе Николић
    • Специфичности употребе знаковног језика у настави у школама за глуву и наглуву децу, кандидата Дијане Богићевић
    • Ефекти рехабилитације код синдромских оштећења слуха – преглед истраживања, кандидата Јане Александрић
    • Резилијентност и школски успех глувих и наглувих ученика, кандидата Санеле Лазић
    • Перцепција школске климе глувих и наглувих ученика у инклузивном окружењу, кандидата Магдалене Мишић
    • Утицај медија на ставове према особама са инвалидитетом, кандидата Невене Тојагић
    • Улога родитеља у формирању говора глуве и наглуве деце, кандидата Марије Вукаловић
    • Примена отоакустичке емисије у испитивању слуха код деце, кандидата Нине Божиновић
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉАЈУ СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 14.09.2020. до 18.09.2020. године, Извештаји о завршним мастер радовима и завршени мастер радови кандидата:
    • Андријана Игић; назив рада: „Морталитет осуђених током извршења казне затвора“
    • Јована Катанић; назив рада: „Повезаност образаца афективне привржености и стилова родитељства са склоностима младих ка алкохолизму и наркоманији“
    • Никола Радуловић; назив рада: „Феномен вршњачког злостављања код деце и младих са АДХД синдромом“
    • Јелена Петров; назив рада: „Ставови стручних радника центара за социјални рад у Београду и Панчеву о организацији, методологији и вредностима рада“
    • Раде Медојевић; назив рада: „Фактори ризика зависности од коцкања“
  • На основу члана 30. Правилника о мастер академским студијама, СТАВЉАЈУ СЕ НА УВИД ЈАВНОСТИ, у времену од 14.09.2020. до 18.09.2020. године, Извештаји о завршеном мастер раду и завршени мастер радови:
    • „Теорија ума код деце и одраслих са моторичким поремећајима“, кандидаткиње Невене Јаковљевић
    • „Визуомоторна интеграција код деце предшколског узраста“, кандидаткиње Снежане Љубисављевић
    • „Ставови и социјална дистанца студената према особама са инвалидитетом“, кандидаткиње Милице Ћирић
    • „Ефикасност супортивних техника код деце са сметњама у развоју“, кандидаткиње Живане Цукић
    • „Компетентност наставника и употреба асистивне технологије у настави за ученике са сметњама у развоју“, кандидаткиње Тијане Радовановић
    • „Примена теорије Лава Виготског у васпитању и образовању“, кандидаткиње Јелене Самаиловић
    • „Корелација визуомоторне интеграције и вештина читања и писања код ученика са сметњама у развоју основношколског узраста“, кандидаткиње Александре Тасић
    • „Саветовање за избор занимања и успешност ученика са сметњама у развоју после средње школе“, кандидаткиње Бојане Јовановић
    • „Ефикасност програма ране интервенције усмерене на породицу“, кандидаткиње Марије Ћелић
    • „Анализа инклузивности основних школа“, кандидаткиње Браниславе Тодић „Детерминанте социјалне партиципације особа са моторичким поремећајима“ кандидаткиње Тијане Билибија
    • „Анализа повезаности социо – демографских и неких фактора везаних за дијабетес и квалитета живота оболелих особа“, кандидаткиње Тијане Миљевић
    • „Утицај ране интервенције и третмана на психомоторни развој деце“, кандидаткиње Бојане Поповић
    • „Перцепција наставника о изради Индивидуалног образовног плана у редовним и школама за ученике са тешкоћама у развоју и инвалидитетом“, кандидаткиње Јелене Лапчевић
    • „Квалитет живота породица деце са тешкоћама у развоју“, кандидаткиње Бојане Јовановић
    • „Корелација графомоторних способности са физичким, социо-емоционалним, интелектуалним и говорно-језичким развојем код ученика првог разреда основне школе“, кандидаткиње Јелене Видојевић
    • „Утицај моторичких и когнитивних дефицита на активности свакодневног живота особа са мултиплом склерозом“, кандидаткиње Милене Павић
    • „Изазови у области ране интервенције деце са развојним сметњама и тешкоћама-стратегије и тактике“, кандидаткиње Марије Михајловић
    • „Утицај инклузивног образовања на академска постигнућа код ученика основне школе“, кандидата Николе Миленковић
    • "Мултипла склероза као феномен", кандидаткиње Нађе Стојилковић
  • Ставља се на увид јавности Извештај Комисије (.pdf) за избор Силване Пунишић у научно звање-виши научни сарадник. Извештај се ставља на увид јавности од 31.08.2020. године, закључно са 30.09.2020. године.
  • Ставља се на увид јавности Извештај Комисије (.pdf) за избор Љиљане Јеличић у научно звање-виши научни сарадник. Извештај се ставља на увид јавности од 31.08.2020. године, закључно са 30.09.2020. године.
  • Ставља се на увид јавности Извештај Комисије(.pdf) за избор Maринеле Шћепановић у истраживачко звање-истраживач сарадник.
    Извештај се ставља на увид јавности од 26.08.2020. године, закључно са 25.09.2020. године.